Lite nytt

Nu har jag fixat min blogg lite. Tyckte den behövde piffas upp.. hade problem med sidan igår så var förbannad. Gick inte att komma in här när jag var halvvägs.. så det såg ju inte klokt ut.  men nu är jag nöjd iaf.

annars har jag inte hittat på så mycket. Igår hade Algot en till tjurdag. Han var så ledsen och klarade inte äta alls mycket på samma gång (tror han hade ont i halsen)..så fick mata honom typ var halvtimma istället. Sen kunde han inte sova klart efttersom han aldrig var riktigt mätt. jaja, sånna dagar får man veta att man lever.. jag var så trött så jag kunde stupa vilken sekund som helst. Stackars liten, ska han aldrig få vara frisk?  var ute på daglig promenad oxå faktiskt och då kunde han sova lite bättre iaf.

Idag vaknade jag sedan till en jätteglad bebis som låg o pratade med mig och skrattade. Det är sådana morrnar man vill vakna upp till!! får se hur dagen flyter på.


Kommentarer
Carro säger:

Äntligen kan jag se din nya design! Snygg!

2008-02-07 | 20:56:17
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback