Alla hjärtans dag

Igår var det då alla hjärtans dag. Jag tycker det är en mysig dag, med många fina minnen. Jag och Peo firar inte många sånna här liknande dagar, men just denna har vi gjort lite speciellt för att bara visa lite extra hur mycket man tycker om varann. Köper dock hellre nån present man har nytta av, än rosor och sånt som de dubblar priset på just bara för att det är den 14 februari. Det tycker jag är så irriterande.. då får jag hellre rosor en annan dag! =)
Jag och Algot satt iaf hemma hela dagen och myste och jag spelade lite mest han sov. Peo kom hem lite tidigare från jobbet sedan. Fick en "världens bästa mamma" nalle från Algot och mössa och halsduk av Peo som jag ska ha i fjällen. jattefint!  Peo blev glad för presenterna han fick oxå =).. Jajja, sedan åkte vi iaf till en resturang och käkade. Algot var pigg och glad så han charmade klart alla där :) hihi.. det var så mysigt att sitta där, vi tre. Pratade om att det var nästan precis ett år sedan vi fick reda på att han fanns till där inne. Vår lilla krabat! vi hade suttit på samma resturang den 14 och ätit och varit så glada och så nervösa inför den nya graviditeten. Och så satt man där nu med en perfekt liten pojke som vi älskar så mycket. Vi sa att tiden har gått så himla fort. Tyckte man inte runt september-oktober 07, men nu känns det som att tiden bara flög förbi!  känner mig så lycklig! 
vi gick till 4-gott och unnade oss lite gottis med och därefter åkte vi hem och myste. Algot och Peo somnade tillslut på soffan tillsammans och en lyckad dag var då slut...

     

Kommentarer
Sandrah säger:

Aww vilken mysig dag!! =) Och javisst har det gått fort sen bebben kommit ut.. helt galet!!

2008-02-15 | 19:53:41
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback