Ajaj

Idag har Algot fortsatt att öva på o sitta. nån minut sen orkar han inte mer. Men tycker han är så duktig ändå =).. Ett litet missöde dock. Han låg och sov i mitten av vår bäddsoffa. Lyckades på nåt sätt ta sig ut på kanten och rulla över. Nu var det max 2 dm till golvet, men en liten duns blev det när han ramlade med huvet före. Skiträdd blev jag och slängde mig efter honom. Han hade skrapat lite i pannan och skrek lite av chocken. Men han hade inte ont för han började skatta åt mig nästan direkt ..han hade fastnat mellan vår soffa och vår bäddsoffa med axlarna typ, så benen var fortfarande uppe på soffan.. så inte så hård smäll heller ju.. tur det. hjärtat var uppe i halsen och vände. Jag hade stått o diskat och tänkt att han sov. Plus att det är höga kanter där uppe där han låg.. han måste ha skjutit sig ner o sedan rullat. skumt alltså! jag fattade ingenting. nu är det högt på alla sidor om honom när han sover som gäller! innan har man tänkt att bara han har nåt på sidorna om sig..men räcker tydligen inte.

annars har vi tvättat idag, jag o liten.. vilket jobb alltså! hade honom i selen första gångerna, men det blev tungt så tog vagnen sedan. Vi har tvättat sedan 2 och har tid till 21.. det var 14 maskiner =) haha.. var ett tag sedan sist! blir gärna mycket sängkläder och handdukar när man har en lite som kräker ner allting. fick gå och köpa mer tvättmedel och sköljmedel med mitt i alltihop.. dessutom lyckades jag klämma in att laga potatismos och ungsbakad falukorv mest jag tvättade... flitig man varit idag då!

ikväll blir det filmkväll. Algot är på gott humör idag oxå.. härligt det! 

Kommentarer
Sandrah säger:

Oj vad rädd jag hade blivit om Devin ramlade ner. Man får juh verkligen hjärtat i halsgropen! Tur allt gick bra iaf! :)

2008-02-10 | 15:30:50
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se
Vickan säger:

Vilken tur att allt gick bra med lille Algot. Jag blev rädd bara jag läste om det.
Det värsta är att det kommer bli många incidenter när de kommer slå sig, vänta bara tills han börjar klättra på allting. Hoppas allt är bra med er. Han är så söt på alla kort du lägger in på bilddagboken, ett riktig charmtroll.
Kram Vickan

2008-02-13 | 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback