Shoppingvecka

Måndags var jag halvt medvetslös så trött jag var :) hihi.. jag orkade knappt asa mig ur sängen. Det blev därför inte många knop på förmiddagen. På eftermiddagen tog vi oss dock ut på stan och det slutade med att jag shoppat tre par skor. Ett par vinterstövlar, ett par finstövlar och ett par gummistövlar, ack så nödvändigt! jag vet inte senast jag köpte ett par stövlar, av någon rang. De skor jag hade på mig, drog jag av för att prova och då lossnade hela sulan.. så hade jag inte hittat ett par nya så hade jag fått åka hem med en sko utan sula (har jag sagt att jag är klantig?). 



Tisdags bestämde sig Algot för att måla med tuschpenna i mammas ansikte när hon slumrade på soffan. Fin blev jag, blårandig! det mesta gick som tur var bort, men jag fick bli inne denna dag haha..

Igår gjorde jag ännu fler inköp. Ifk mössa, vantar, halsduk till kotten. Åkte till Ikea för julklappshandling, men de gör ju om så man inte kommer in på mer än 20% av hela varuhuset.. jag hittade alltså inte ett skit av vad jag behövde. Vi åt såklart lunch där. Jag hade Algot, Marina, Sofie och Sam med mig oxå, så det blev en riktigt trevlig utflykt ändå ju. De handlade lite och det blev även skoprovning för Sam och Mio-möbel-letande för oss alla. Jag letade jeans utan resultat på eftermiddagen. Jag vet inte om jag vill ha svarta eller blå.  Får bestämma mig när jag hittar det perfekta paret =) Finns det?


Idag blev det stan igen. PM ringde och ville ha sällskap när han och Leo skulle luncha och gå i affärer mest Camilla var och klippte sig. Så vi pallrade oss ner vid halv1 och blev kvar till halv 4 ungefär. Mycket folk på stan, men väldigt trevligt! Alltid kul med något att göra, både för mig och Algot.



Kommentarer
Sandrah säger:

Sånna stövlar som är i mitten där har jag också :)

2008-12-06 | 12:03:03
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Ida säger:

Fina stövlar! Och vad söt Algot blev med mössan och det! :O) goa unge! saknar er!

2008-12-06 | 20:25:42
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/
Josefine säger:

Snygga stövlar, jag har likadana som dem i mitten hihi. Bra smak!

2008-12-07 | 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback