dagen

Idag var jag på skolan (o glömde kameran hemma). Träffade Anna såklart och Malin. Algot sprang och inspekterade korridorer och rum. Var helt uppe i varv vilket betydde att han somnade först runt 3 när vi gick från skolan igen.. ojoj så trött han var.. Hade iaf lite utskrifter att ta hand om, men som ganska vanligt innan jul (alla har inlämning och kritik typ samtidigt) så var alla datorer upptagna och när jag väl fick tag på en så funkade inte skrivaren. Jag är inte stressad alls som det är, så ingen fara att slösa massa timmar på nåt som man tillslut får ge upp ändå (så förbannat ironisk förståss).. med något sänkt humör begav jag mig till stan vid halv tre då da. Julklapparna MÅSTE bli färdiga nu. Hittade faktiskt till 4 st till idag. Nu är det bara 5 kvar och jag vet vad jag ska ha till dem. Ska bara inhandlas imorrn, sen är det minsann färdigt! kommer kännas så skönt.

tvätten ska göras, det ska städas och skolan en omgång till i helgen. Imorrn vill jag även hinna med att träffa Sofie och Sam eftersom det inte blir så mycket av det sen. Nu blir det nog sängen.

ursäkta bildbristen. Jag lovar att bättra mig!

Kommentarer
Peo säger:

"Hittade faktiskt till 4 st till idag". Vad bra att du hittade till dem. Att du inte gick vilse i butiken menar jag..

2008-12-12 | 06:08:45
Bloggadress: http://www.kompez.se
Carro säger:

Peo är så rolig med sina kommentarer!!! Hahaha! Skönt att du börjar få klart med julklapparna! Alltid en lättnad då ju! Kraaaaaam

2008-12-12 | 15:19:17
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback