Pyssel

Efter en hel del städande, fixande och köpande så är vardagsrummet på god väg att bli färdigt. Endel kvar att göra, men ni kan redan nu få en liten tjuvtitt

FÖRE:


innan bordet och soffan gjordes vid. Såhär såg det ut i julas.



Här är bordet målat och soffan omklädd. Innan sommaren.



Ändrat om och tagit bort kanterna på vår bäddsoffa. Förra veckan

EFTER:

Nya gardiner (dock inte sydda än utan bara uppe på prov) , nya kuddar, filtar...


...och mattor. Vår fotpall har vi klätt med en filt för att matcha.




Duk och ljus och annat småpynt ska inhandlas och även fler mattor, samt tyg att klä
om vår tavla. Men hittills är jag mycket nöjd.


Sovrummet har oxå fått en uppiffning.

FÖRE:




EFTER:


Ville ha lite ljusare även här, efter att ha haft så mycket svart länge nu.


Nya krukor och pynt i fönstret

Vitt, vitt.. så ljuvlig färg!

Kommentarer
Vickan säger:

Sau brau aullt ble (på skånska) :-), det piffar alltid upp med lite nytt. Jag blir så avundsjuk, jag vill med :-(

kramizar

2008-08-25 | 02:38:41
Carro säger:

Åh va fint det blev! Så snyggt o du är förresten snygg i håret (glömt säga det!) Åh jag vill oxå ha snyggt o va snygg...KRAM!

2008-08-25 | 15:06:45
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Camilla säger:

Åh vad fint du gjort det!! Kan du komma hit o hjälpa mig? ;-)

2008-08-30 | 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback