Make up (store)

Hade ju fått ett presentkort på en sminkning på Make up store av Peo för ett bra tag sedan, så kl 15.00 var vi på stan igår. Algot och Peo strosade rundor mest jag blev sminkad. Man får ju ta produkter för hela beloppet sen oxå, så det blev en eyeliner-penna, en ögonskugga (grön, samma som på bilderna) och ett puder.
Man skulle haft en såndär sminkös hemma så man slapp sminka sig själv var dag =).. de e ju superduktiga och man känner sig lite knas när man knappt vet vad concealer är och man hela tiden har svaret nej, på om man har använt de olika produkterna. Jag tänker ofta att det inte syns nån skillnad om man har massa hudkrämer och puder o grej innan själva ögonskuggan, kajalen och mascaran (ungefär det jag använder en vanlig dag) , men det blev ju en jättestor skillnad faktiskt. Dessutom känner man sig mycket vackrare av någon anledning.. haha.. det värsta är väl att man aldrig skulle kunna/orka/ha tid göra så själv. Därför man skiter i det kanske =)..
Har lärt mig en hel del tips iaf och om jag ska dit nån mer gång så blir det festsminkning. Denna gång fick det bli en vardagssminkning eftersom det är sån man använder oftast =)... Resultatet :




Kommentarer
Sandrah säger:

Snygg du är då!!

2008-08-25 | 16:36:05
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Vickan säger:

Waui!!! Det var så jäkla snyggt. Tänk om man kunde sminka sig så där själv.

Kram

2008-08-25 | 20:50:19
Carro säger:

Va snyggt det blev!

2008-08-25 | 22:56:03
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Ämmy säger:

Snyggofjälla!

2008-08-28 | 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback