fliiiitigt värre

Idag sov Algot till 10!!!! galet eller vad?... tror det är tändernas växande som tröttar ut honom. Men hela förmiddagen underhöll han sig själv och lekte fint med sina leksaker. Jag och Peo städade. Peo putsade fönster och jag började rensa rejält i sovrummet, vilket nu resulterat i rena bombnedslaget i hela lägenheten eftersom vi inte hann bli klara.
 
kl 5 ringde Anna och ville ut på promenad. Så jag, hon och Algot promenerade en runda som är ca en mil. Vi snackade och hade allmänt skitkul. Eftersom det var längesen vi träffades så fanns det ju överdrivet mycket att prata om. Härligt med vänner som det aldrig finns för lite (eller för mycket) att säga till =) haha. Promenaden tog typ 1,5 timme. Fredrik och Peo hade sprungit någon kilometer längre och var färdiga nästan exakt samtidigt som vi. Jag, Peo och Fredrik käkade kebabrulle o kollade på tv en stund... ja jag vet, vilket syndande. Det var dessutom skitäckligt, för jag gillar INTE pizza. Vid 9 tänkte jag att det skulle vara skönt att få springa lite oxå. Har inte varit ute på 3 dagar. Så jag började springa och kände mig inte så trött. Det slutade med att jag sprang en mil oxå, på ungefär en timme. En annan runda bara, så att det inte skulle bli så tråkigt. Sååå, nu vet jag ungefär hur ont i låren man kommer ha efter göteborgsvarvet, för det gör ooont just nu! , men gött var det iaf! hoppas jag orkar gå hela dagen imorrn bara. Ska packa lite inför morgondagen och sedan blir det sängen.

Kommentarer
julia säger:

min goding heter också algot... =) Kul!

han är snart två år...



här är en länk till en kanonbra sida, där man kan bli medlem, och 100% gratis få hem massa saker... allt mellan himmel och jord- smink, teknikprylar, godis, skor, mat, tuggummi, schampoo, kläder och massa mer... och det är verkligen gratis... =) kul va? kika in om du vill... http://www.buzzscout.se/?mref=1850



2008-08-14 | 00:46:57
Bloggadress: http://www.buzzscout.se/?mref=185
Daniel säger:

"Vad har du i din deg?" :D

Gött att HA STÄDAT. Själva städandet tycker inte jag är så skoj men när det är klart är det desto roligare.

En mil på en timme är bra Hanna. Gott jobbat. Regga dig och din sambo på jogg.se så kan vi bli "joggarkompisar" ;) Ha det gott!

2008-08-14 | 08:22:35
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Sandrah säger:

Du är ju galen som först går en timme och sen springer en!! GALNING! Jag hade nöjt mig för två dagar om jag gått en mil en dag ;)

2008-08-14 | 16:34:24
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback