Backyard babies

Vi gick ner till stan igen vid 9 ikväll och kollade på Backyard babies på Götaplatsen. Självklart avslutade de med den underbara låten Minus celsius o man bara njöt! Algot sjöng med som aldrig förr och tyckte det var jättekul!.. som vanligt massa personer som bara måste veta vart man köpt den snygga skinnjackan till kotten. Jag kan lätt säga att det är det bästa köp jag gjort till honom. Han ser verkligen ut som en lite tuff hårdrockade! hihi 
Vi tog en promenad genom stan och tittade på lite uppträden här och där, kollade på folk och hade det trevligt. Algot somnade tillslut i vagnen och vi gick ner om ullevi och sedan hem. Nu blir det sängen. Hoppas på bättre väder imorrn (inte så blåsigt). Ja just det..sängen var det!

   

Kommentarer
Vickan säger:

Jackan är verkligen cool, jag skulle haft en rosa till Wanda :-)

2008-08-15 | 12:26:19
MLE säger:

åh vad avis jag blir att du sett dem!!! Mina idoler ju!!Såg dem med systra din förra året. Kram

2008-08-15 | 15:56:55
Bloggadress: http://livetfranminsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback