Babysim

Idag började babysimmet igen. Algot hade ingen feber och var pigg o glad, så vi bestämde oss för att gå. Vad härligt det var att träffa alla i gänget igen. Nu har man följt varann sedan bebbarna var ca mellan 3 o 5 månader och nu är de 10- 12.. så stora och har utvecklats massor bara över sommaren. Sam, Algot och Edvin lekte en massa i duschen och i omklädningsrummet. Sedan blev det plask och bus i bassängen. Nya sånger introducerades och nu skulle de dyka utan kommando. Algot tog det hela med ro och tyckte som vanligt det var ljuvligt att bada. Efteråt somnade han dock ganska fort i vagnen. Vi gick och åt på mixit, salladsbuffé. Smarrigt värre!!! väl hemma märkte vi att Algot fått feber igen. Peo och han la sig på soffan och vilade, mest jag sprang. Det gick uselt idag. Blev skittrött snabbt och fick ge upp efter 6.5 km. Direkt när jag kom innanför dörren så ringde Peos jobb och sa att han behövde komma och hjälpa dem med nåt datorproblem. Så nu är man ensam en lördageftermiddag utan allt för mycket att göra. Algot har slocknat i soffan och jag kan inte lämna honom för att gå o duscha, så jag sitter här en stund ist. Hoppas Peo kommer snart igen!
förresten så hatar jag att vara utan kamera! skit oxå att det ska bli fel på möget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback