080808

Såå, denna dag är snart till enda, den som sägs vara speciell. Invigning på OS oxå. Jag fick se på det eftersom Peo och hans mamma tittade och jag hade inget som helst annat för mig. Det var bland det tråkigaste jag sett, om man inte räknar med melodifestivalen då vill säga. Nog för att jag älskar sport, men invigningen är jag nog helst utan! ska i vilket fall som helst bli kul att se om Sverige tar hem någon medalj, HEJA HEJA!
När jag ändå snackar om sport måste jag bara tillägga att idag har vi tagit ett till steg närmre att klara Göteborgsvarvet, vi sprang 1,1 mil ikväll!!!! yeah! stolt eftersom mitt mål var att klara en mil först i slutet av september o det kändes verkligen så gött. Snacka om att det gått fort nu. Snart kanske man tar 1,5 oxå. Ojoj, här ska det tränas. Man blir så motiverad.

Vi har hunnit med en runda till K-stad oxå idag. Letade löparskor till mig och så jeans till Peo. Åkte hem tomhänta denna gång, men roligt att bara komma ut o göra lite. Har letat lite efter gardiner till tv-rummet men jag hittar aldrig de där perfekta. Jag är nog för kräsen! :D..hittade några intressanta tyger på åhlens iaf.. måste fortsätta inspektera dem när jag kommer till Göteborg.


Kommentarer
Carro säger:

Ah va duktiga ni är som springer. Själv nöjer jag mig med långpromenader. Hoppas du hittar fina gardiner snart. Hur länge sa du att ni skulle va i Skåne? Kram

2008-08-09 | 11:02:48
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Daniel säger:

080808 en dag för bröllop :) vi tog chansen och är nu herr och fru Berntsson. Mer om detta i bloggen inom kort :)



1,1 mil... wow.. .jag ska börja träna nästa vecka. vilken tid hade ni på 1.1 mil?

2008-08-09 | 22:18:01
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Jenny säger:

1,1 mil - inte dåligt! Har själv oxå börjat löpträna för GBG-varvet och klarade milen häromdagen :-)

Hoppas allt är bra med er!



//Jenny & Nelly

2008-08-10 | 14:34:02
Sandrah säger:

Haha men shit.. 1,1 mil eller? Du e ju tokig. Jag e glad om jag orkar 1,1 km ;D

2008-08-11 | 18:49:29
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback