Varannan dag-vädret

idag var det då regn igen. hmm .. men egentligen, Göteborgsvädret gör mig inte så förvånad längre. Finns det något ställe där det regnar mer? jag vet faktiskt inte. Skulle vara England då kanske =).. hihi.. i vilket fall som helst var jag hos doktorn idag så Peo fick komma hem vid 11 för att passa kottis. Han tog samtidigt ledigt resten av dagen för han var skitkass. Han har låg och sov från middag till typ 6. ont i halsen och febrig..men nu är han helt ok igen.. kanske lite övertrötthet bara (hoppas hoppas, eftersom jag är en sådan människa som blir smittad av precis alla influensor). Jag och Kottis begav oss iaf därför ner till ica focus på stan för att handla inför morgondagen. Vi ska ha besök (om inte Peo blir sämre). Vi ville ju ha något att göra mest Peo sov plus att Algot ju inte är så tyst precis. kottis talade om med besked att han var uttråkad, han fullkomligt for fram i lägenheten i sin gåstol och var förbannad för allt. Tråkiga mamma, ta UT mig!!!! =)...så fort han kom ut i vagnen så började han istället prata och skratta, så det var nog till belåtenhet. Han satt där innanför regnstället och vi traskade på. Vi var inne på systemet en runda oxå och införskaffade lite starkare drycker oxå till imorgon, inte så att det ska bli ett fylleslag, men lite starkt kan allt vara gott ibland =).. När vi kom hem 2 timmar senare så hade då äntligen peo vaknat och vi busade lite alla tre. Kottis hade suttit upp själv hela tiden i vagnen men sista 10 minutrarna så hade han börjat bli sömnig, men eftersom han hade gjort nr2 när vi var på ica så visste jag att jag var tvungen att byta på honom så fort vi kom hem.. så jag ville helst att han skulle vänta med att sova.. så det blev till att underhålla och putta lite lätt på honom.. tillslut somnade han iaf hängandes framåt i vagnen ca en halv minut.. och det räckte tydligen för att inte vara trött längre. En timme senare dök han iaf tillslut i säng och sover för natten. skööönt. Kollade på Så ska det låta..äntligen en hårdrocks kille med och så får man en HALV låt.. helt otroligt. jag som såg fram mot lite go musik! ... och så såg vi nya programmet " Carina flyttar in" ganska trevligt var det faktiskt. har därefter spelat GH en hel del och sett Alvin and the chipmunks IGEN! nog tredje gången men den e ju så ljuvlig! =) jag skrattar som en tok...jaja.. det var den dagen.. nu är den snart slut. gött att få sova ska det bli.. jag är trööööött

Kommentarer
lollo säger:

hah, regnar det mkt i göteborg? :)

2008-04-04 | 23:51:59
Bloggadress: http://lovisamelin.blogg.se
Carro säger:

Tråkigt med regn, nu vill man bara ha sol! Här har det inte regnat speciellt mkt, men det skulle väl göra det nu i helgen. Typiskt när man väl är ledig! Hoppas Peo håller sig frisk!

2008-04-05 | 11:08:25
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Peo säger:

"Berg flyttar in" heter det faktiskt..

2008-04-06 | 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback