Hjälplös faktiskt

Vilodag idag.  Vi har inte gjort nånting egentligen. Käkade underbar middag, potatis, köttbullar och gräddfil! =)  sen har vi ägnat hela dagen åt film. Peo behövde vila sin fot. Algot har varit hängig. började igår men det blev värre idag.
 
hans eksem blir värre och värre nu. Usch vad de ser hemska ut. Jag har nu börjat sätta det i samband med när han äter puré. Han blir ledsen och kliar sig på bröstet och halsen när han har ätit och vägrar stoppa in mer i munnen. Jag vet inte om det har med det att göra, men nu ger jag honom bara välling fram till vi ska testa hans allergi. jag tänker inte sitta och tvinga i honom något som han inte tål. de kan ju inte säga när det känns fel, så man vet ju inte.. men det känns grymt när man sedan kollar på hans kropp och där inte är en millimeter som inte är täckt av tjocka röda kakor av eksem. Han kliar sönder dem och det blöder. Tänker bara hur det känns när man själv har det... man vet ju så mycket att man inte ska klia, men det förstår ju inte han, stackare!! smörjer och smörjer men det hjälper inte ett dugg.

Iaf så har han blivit förkyld. Trodde först det oxå var av allergi igår, men idag har snoret forsat och mot kvällen har han fått högre och högre feber. Nu är den fortfarande över 39, trots alvedon. Mitt lilla liv. Man vet inte vad man ska ta sig till! Han är så ledsen och har ont. Man blir ledsen själv. Jaja, jag förbereder mig för en jobbig natt.... over and out!


Kommentarer
Elin säger:

Usch vad jobbigt! Hoppas ni är friska snart igen. Kram

2008-04-14 | 07:50:31
Sandrah säger:

Nej stackars lilla bubben :( Hoppas han kryar på sig!

2008-04-14 | 18:07:44
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback