Himmlen är oskyldigt blå

Vilket strålande solsken man vaknade upp till imorse och då syftar jag både på riktiga varan och min lilla Algot. En sådan här dag vill man inte vara trött och hängig, jag vill ju ut på promenad!!! Nu verkar faktiskt våren riktigt knacka på dörren. Härligt härligt, blommor överallt och sol och värme. Har varit så iaf en vecka nu och det känns ju lovande. Kotten och jag ska till stan idag och göra lite små inköp och därefter ska vi till Sofie och Sam som lika desperat som vi, behövde något att göra. De har varit precis lika sjuka så då e det lite skit samma om vi är det =).. ska se om vi orkar oss ut på en promenad eller det bara blir lunch, snack och bebisbus. Nu ska jag se till att komma iväg så jag får ut något av denna dag.


Kommentarer
Elin säger:

Vad fin du gjort din blogg!

2008-04-18 | 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback