Händelserik vecka

i tisdags var vi på öppna förskolan som vanligt. Algot var lite kass dock. Han kräkte upp precis all mat och sov 3 timmar efter vi varit där.. det är inte likt honom vill jag lova. Efter sångstunden gick vi till caféet utanför och åt, sedan promenerade vi till Lejonet och Björnen för en smarrig glass. Härligt med tisdagar faktiskt =) hihi. Algot sov ända tills vi kom hem. Då vaknade han och var tjurig. Han började kunna äta lite igen mot kvällen, och då var han ju tokhungrig! antagligen var han lite kass i och med tänderna kommer. Han tuggar på precis allt! o han var även febrig på kvällen. Vaknade på natten och var ledsen så han fick sova hos oss. Det gillades skarpt för han slocknade direkt mellan mig o Peo. Var en jobbig natt, speciellt eftersom han haft nårra nätter i rad nu, då han inte vaknat alls förrän på morronen..

igår var vi iaf hemma, så kotten skulle kunna återhämta sig lite och piggna till. Han sov mycket på morgonen och var hängig, men sedan blev det fart på honom. Gjorde iaf så lite som möjligt igår, satt lite vid datorn och annat slappt. Kottis satt på en filt och roade sig själv så bra så.

idag så var vi på öppna förskolan på ett nytt ställe. Det var mycket mer organiserat och Kotten tyckte det var superspännande. Men jag kände ingen där så gillar det andra bättre på det sättet. Men man kanske får ge det ett par ggr iaf =) ...Hemma nu och ska väl fixa något att äta.

Har ett par gratulationer att dela ut oxå ju =)...
 
Superglad att du äntligen fått flygjobb Linus!! Grattis, Grattis, Grattis!!! hoppas det blir givande och roligt.

Victora och Babbe, Grattis till er lilla söta flicka, Wanda!!  Skönt att allt gick bra (och att du slapp gå hela tiden är ju ett stort plus =)..)  Passa på att njuta av de första veckorna. De är väldigt speciella.

Donny, du får oxå ett stort Grattis till er flicka, Marley! (som ju föddes samma dag som Wanda, om jag inte fattat det fel, hihi) hoppas det känns härligt att vara pappa nu!!

Kommentarer
http://TUMADRE,blogg.se säger:

Jamen nu när du nämner det kom jag på att jag inte har besökt nån öppen förskola på ett tag...

2008-04-10 | 16:50:39
Bloggadress: http://TUMADRE.blogg.se
Carro säger:

Tack för din söta kommentar :) Blev så glad!

Galet vad jag blev uppdaterad av din blogg, inte visste jag att V och D hade fått barn! KUL!

KRAMAR!

2008-04-11 | 09:36:23
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Vickan säger:

Tack Hanna. Allt bra med oss :-)Ska verkligen njuta. Kan inte släppa henne med blicken. Kram Vickan

2008-04-11 | 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback