en promenad genom stan

imorse vaknade jag bredvid en utvilad och smarrigt glad unge. Han hade fått ligga mellan mig och Peo sedan 5 eftersom han vaknat och ville ha sällskap. När jag sedan vaknade så hade han ålat sig upp över kudden och hade huvet ända in i sängkarmen.. jaja vi gick upp vid 8 och så gjorde vi oss klara i lugn o ro.. kl 10 begav vi oss ut och eftersom jag var tidig så tänkte jag att jag kunde promenera till korsvägen och åka till Öppna förskolan därifrån.. men när jag väl kom dit så var jag ändå tidig.. så tillslut så gick jag ända till svingeln. på ÖF idag så var vi så många och sånglokalen var upptagen så blev ingen sångstund.. men vi var ca 10 mammor som bestämde oss för att ha en själva. kom med varsen låt =).. blev riktigt bra.. vid halv 2 så promenerade jag och Sofie ner till redbergsplatsen och käkade lasange på ett fik. och därefter gick vi upp och satte oss och åt glass på lejonet och björnen. Algot och Sam fick smaka lite glass och tyckte det var jättesmarrigt =) hihi.. de charmade två tanter som satt där osså =). hihi.. efter det så promenerade vi IGEN! nu ner till kålltorp ändhållplats och där skiljdes vi åt. Då bestämde jag mig för att promenera tillbaka oxå.. så jag med en utslagen algot, gick till korsvägen där bussen kom samtidigt som vi.. så den hoppade jag på med ont i fötterna, men ett glatt humör. det har varit strålande sol och riktigt härlig vårvärme hela dagen. så ljuvligt att det är April! det måste vara en av årets absolut bästa månader.. det blir ju inga minuspoäng för att jag fyller år just denna månad heller precis =) hihi...

Kommentarer
Carro säger:

Skönt med promenad och sköööönt med varmare väder! Man blir full av energi ju :) Kram

2008-04-01 | 22:20:00
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Sandrah säger:

Du har fullt upp du =)

2008-04-02 | 10:46:05
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se
Amanda å Alice säger:

Tack för hjälpen med Alice dopfoto! Jättesnällt och superbra! Var inne å kikade i din bilddagbok, vad stor algot blivit, sötisen =)
Kram Amanda å Alice

2008-04-02 | 12:37:40
Bloggadress: http://fbkmandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback