Crash boom bang!

Vår dator har kraschat!! skit oxå! inget internet, men Peo lyckades åtminstonde få igång den igår så att vi kunde spara viktiga filer o sånt dära. Hoppas han klarar fixa annars blir det att skaffa ny. Just nu sitter jag på Peos jobbdator som han tog hem efter jobbet. Jag får ju abstinens utan dator o internet =) hihi..

igår var iaf inte alls trevligt väder. Sicken osis, jag och Sofie som bestämt att vi skulle promenera runt Härlanda tjärn. Men vi bestämde att vi skulle gå trots regnet. Åkte vid 12 och så promenerade vi en superrunda, ut vid kärralund och tillbaka till kålltorp. Jag åkte hem från centrum sedan vid halv 4 och var genomblöt och trött, men det hade varit en trevlig dag ändå. Hann hem o göra middag och lite annat innan peo kom hem.
igårkväll när jag skulle lägga Algot så satte han sig upp för första gången helt själv! Han har dragit sig upp med hjälp av små saker annars, men igår tog han sig upp utan hjälp alls.. duktig är han! =)

Kommentarer
Vickan säger:

Ja gisses för de här datorerna. Har hänt ett antal gånger här hemma, särskilt när man har ngt viktigt på gång. Vad roligt med Algots framsteg :-) Snart har du honom i hela lägenheten.

2008-04-03 | 21:43:45
Carro säger:

Tåkigt med kraschad datorn! Men va duktig algot är! Han börjar bli stor nu! KRAM

2008-04-03 | 21:43:50
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Sandrah säger:

Därför min blogglogga försvann då ^^ Gud va duktig Algot är!!

2008-04-11 | 10:07:45
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback