Shopping

Igår var jag hos sjukgymnasten kl 10. sedan kände jag inte riktigt för att hem och sätta mig i en tråkig lägenhet en dag till, så jag stack till Peo och åt middag tillsammans med honom på en resturang.. dagens blev det =).. jag åt stekt potatis med några biffar o gräddsås.. osså var det klart salladsbuffé och nybakat bröd som man fick ta till.. blev proppmätt. Peo tog kokt potatis och fläsk med löksås.. verkade osså väldans gott =).. kom två från hans kontor o åt med oss oxå. Efteråt följde jag honom tillbaka till jobbet för jag skulle ändå till H&M som ligger i samma hus.. därefter kollade jag lite i babyaffärerna de har där ute.. hittade en fin åkpåse som jag ska få av mamma och så såg jag massa annat fint.. bland annat ett skötbord som jag tyckte skulle passa bra. gäller bara att övertala peo såfall =).. vi har inte alltid samma smak hihi..

sen åkte jag iaf till nordstan och skulle hitta present till Carlos som fyller 30 och till Peo. Jag hittade tillslut en cykelmätaregrej och en mobilväska till Carlos. hoppas han gillar det.. hade ingen aning vad jag skulle köpa..
hittade även allt jag skulle ha till Peo men köpte inte allt för jag vill ha en sak under öppet köp och det var lite tidigt nu då ju =).. får fixa nästa vecka istället.. hittade även till peo från lina o ida. så känns bra att vara klar.. sen köpte jag iaf även en diskhandduk och en grytlapp i svart/grå/vit.. och så köpte jag ett lysrör till akvariet för det var sönder. Har flyttat ut byrån och akvariet i tvrummet för att göra plats till spjälsängen ju, så då passade jag på att göra akvariet fint igen.. sist köpte jag även 10 fiskar till som var superfina =).. kom hem vid 4 och såg då att lysröret var för litet. så jag pallrade mej ner till stan igen och bytte det. Peo mötte mej på stan efter jobbet och vi handlade lite mat. Kom hem och fixade allt med akvariet och sedan tittade vi på tv o käkade middag. isch vad trött man var.. hade ont som en galning. och idag kunde jag inte resa mig förrän 12 så har nästan precis gått upp..men men det får man ta. är så förbaskat trött på att ha ont! men men.. nu är det ju bara en månad kvar! hoppas det går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback