Veckan

På torsdagen var jag sedan hos Barnmorskan på besök igen. Blodvärdet hade stigit till 110.. trycket var lite högre än vanligt men helt ok. Sen lyssnade vi klart på bebbe.. han var fly förbannad på BM för hon precis hade känt på hans huvud så hjärtat slog helt galet.. men han lugnade sig och hjärtrytmen stabiliserades igen =).. sen när hon kände längre upp på buken så gjorde det helt galet ont, kändes som jag skulle svimma. Så direkt att lämna urinprov .. som tur var visade det inget fel..men ifall ifall gjorde en annan BM UL på mig för att se så att lillen var ok.. det var han.. han ligger med huvudet nedåt som han ska och baken på vänster sida . den har legat så i flera veckor nu. Kul att se honom igen.. han har blivit så stor nu ju! åkte hem igen och tillbaka till stan efter tagit lite att äta.. skulle till sjukgymnasten ju.. var så trött för hade inte sovit och blev helt gråtfärdig av smärtan när hon satte i nålarna.. men sedan kunde jag iaf slappna av.. när det var klart åkte jag hem igen och bara vilade.

fredagen gjorde jag inte hellen mycket. det hade blivit tillräckligt för veckan tyckte jag. Lördag så städade vi lägenheten och Peo målade klart toaskåpet äntligen.. jag hade ju slipat o målat det en gång för nån vecka sedan och det stod bara o väntade på att bli målat en sista gång.. hade ju inte mer färg då när jag gjorde det så den hade jag köpt i fredags. Iaf så blev det jättefint. På söndagen så åkte vi till stan o köpte skruvar till hjulen vi skulle sätta på skåpet. Det behövde komma upp lite så att det inte ruttnar nu när det ska stå så nära duschen eftersom skötbordet tar dens förra plats.. mamma hade fixat hjulen med det var ju alldeles för långa skruvar!! jaja i vilket fall som helst så hittade jag en jättesöt reflex goseälg som jag köpte till vagnen.. o så hittade vi lite annat smått till hemmet. åkte hem och skruvade på hjulen.. satte in skåpet och sedan ägnade jag resten av kvällen att sätta in allt som skulle vara i skåpet.. blev skitsnyggt ska jag tala om!! måste lägga upp foto på det sen =)..

på måndagen så städade jag lådor.. äntligen tog jag tag i det och fick nästan alla klara.. bara peos nattduksbord kvar..igår så började jag tvätta klockan 8 och strök sedan allt. tvättade även kuddar o täcke i sängen.. vad fräscht allt blev!!!  var färdig vid 1 och då drog jag ut allt från våra garderober i sovrummet och började sortera o slänga.. höll på med det hela kvällen sedan och blev inte klar förrän vid 12.. peo sov på soffan efter han hade gjort mat o så.. sov inte så bra inatt heller och gick upp vid 7 imorse.. o återigen bakar jag bullar =).. denna gången ska de bli bra! (hoppas jag).. nu är det dags att på med pärlsocker o in i ugnen. Ikväll kommer Anna o Åsa o ska snacka lite skit =).. blir nog skoj!


Kommentarer
Carro säger:

Wiiihooo vilken uppdatering =)

2007-10-04 | 14:09:19
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Hanna säger:

hihi.. då hade du lite o läsa nu iaf =) tänkte att jag fick dela upp det lite annars skulle det bli alldeles för långt =)

2007-10-04 | 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback