Tiden går, magen består

Peo sover..det ser gött ut! önskar jag kunde delta i den aktiviteten, men det är stört omöjligt. I gårkväll tittade jag på tv hela kvällen som vanligt. Följer speciella mönster var kväll nu känns det som. Kl 2 slutar dock programmen som är värda att titta på (då har jag ändå sjunkit till en mycket lägre grad av vad som är "värt att titta på" än vad jag hade trodde var möjligt).. Peo vaknade plötsligt o vi tittade på nåt program innan han slocknade igen. Då lyckades faktiskt även jag hitta vägen till drömmarnas land en stund. Vaknade dock vid 5 igen av att min rygg höll på att gå av pga smärta.. aj aj aj! inte bra att halvligga på rygg när man har foglossning och en tung bäse i magen..somnade om och sov till typ 7. gick upp o käkade frukost och försökte hitta nåt att se på tv.. går en himla massa barnprogram på lördags mornar.. det bådar inte gott för framtiden : bara barnfamiljer som är uppe då!? :)
Idag ska jag se om vi kan få nån tvättid. Kanske städa upp lite bara för att ha nåt att göra.. Får se vad dagen bjuder på. Jag anar att det blir massa slötid framför dator o tv som vanligt.

BF+2 idag och total öken nere i magen. Bäse sparkar lite, men för övrigt inte en känning.. inget möte med pyret idag heller. skit!


Kommentarer
Sandrah säger:

Usch vad jobbigt att verkligen inte kunna sova.. :/ blää. Men det är väl så vi gravida har det. Snaaart kommer iaf din bebis =)

2007-10-21 | 10:45:12
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback