sjuk =(

igår fick jag full fart att städa ballkongen. jag klippte alla blommor och satte dem tätt tillsammans. Tyvärr har vi ju inget förråd att ställa dem i får se om de klarar vintern ändå. ska fixa kartong o frigolit att ha dem i när jag kan =).. sen packade jag ihop möblerna och ställde dem tätt ihopa och ska fixa en presenning att lägga om allt i veckan. Så nu är allt ihopkrupet i en hörna o resten helt tomt. Jag putsade fönstren och ställde små ljuslyktor i karmarna.. tänkte att det kommer vara jättemysigt att ha dem tända sen vid jul =).. sparade oxå endel stora ljuslyktor framme för det ändamålet.  jaja, när jag var klar så sov jag en stund för jag var helt slut. Hade ju inte sovit mycket alls. Gjorde sedan middag till peo tills han kom hem och tände massa ljus i lägenheten.. mysigt blev det.

jag hade ju kissat hela natten och det fortsatte även på dagen. Knappt 10 min emellan och jag var så aaaarg tillslut... tänkte ändå att kanske kanske det är för att bebis har fixerat sig och trycker på min blåsa... såååå idag var jag hos Barnmorskan igen.. o gissa vad! Den HAR fixerat sig!!! hihi att man ändå kunde känna det genom att det tryckte på massa mer. Då hade hon rätt me. För bara 4 dagar sedan var jag ju där sist och då var den ruckbar o hon sa att den förmodligen väldigt snart skulle fixera sig oxå =).. det behöver ju inte alls vara så liksom så hon gissade ju rätt iaf... men fall i fall gjorde jag urinprov oxå.. jag har aldrig haft urinvägsinfektion - inte ens som barn- så hon hade inte testat det sedan första gången jag var där på inskrivning. men jag tyckte det kändes bra att kolla i och med jag hade ont o var febrig o kissade så mycket...och mycket riktigt så gjorde det utslag.. i och med jag inte hållt mig mer än max en timme så var det ju dock inte helt pålitligt så jag ska tillbaka imorrn med morgonurin.. jaja så kan det gå!
i och med att jag sov max två timmar inatt igen och att jag kände mig febrig o konstig så slängde jag mig i sängen när jag kom hem och vaknade inte förrän nu på eftermiddagen. O då hade en alldeles förträffligt trevlig förkylning brutit ut.. *snöööörvel*. Nu är jag ännu mer febrig och så får man stå sitt kast för att man inte varit uppe o druckit massa o kissat massa, för nu gör de ju så föörbannat ont att gå på toa me.. jaja.. jag vill att bebis ska komma nu!! osså blir man helkass istället! SKIT! jag orkar knappt! fy fan va dåligt humör jag e på!!! o ont i halsen o huvet har jag me! bläää!!!!!!!!!!!

i alla fall så fyller min mamma 48 idag. GRATTIS GRATTIS till min underbara mamma! hoppas hon får en mycket härligare dag än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback