Shopping o lite annat

Bakade ju som sagt bullar i onsdags. När jag var klar så sov jag en stund och begav mig sedan till Siba så att de hade bullarna till fikan vid 3.. passade på att handla lite mat. satte mig på busshållsplatsen och kände hur det pulserade i händerna.. kollade och såg att de var helt gigantiska!! o illröda... de var så svullna att jag kunde inte greppa om kassarna sen. jaja.. fötterna hade me blivit större så jag fick kämpa med att få av skorna när jag kom hem sen.. väl hemma diskade jag lite och sen somnade jag en stund till.. har blivit så sjukligt trött på senaste tiden..vid halv 6 kom Åsa och Anna. Vi gjorde pannkakor.. eller rättare sagt, Åsa gjorde dem medan vi andra två mest tittade på =)... sen käkade vi o tjabbade en himla massa.. mycket att ta igen för mycket som händer nu... Bägge har praktik och Anna går samtidigt i skolan eftersom hon inte fick heltid.. så jaja väldans intressant o höra hur det går ju! kul att bägge lyckats få praktikplats! vi fikade bullar lite senare och vid 9 gick dom hem.. hade ju varit igång hela dagen så var ganska trötta allihop! Peo jobbade över till 7 ungefär och när han kom hem satt han vid datorn.. när de gått så myste vi i soffan resten av kvällen

igår gick jag upp tidigt och åkte till BM igen.. hon tyckte jag svullnat massor.. så inte jag som inbillade mig då.. osså tyckte hon magen sjunkit en hel del.. yeah!  blodvärdet hade stigit till 117!! galet lycklig jag blev hihi... och BM osså.. kände på bebben me och den lilla krabaten har äntligen sjunkit ner och huvudet är ruckbart, snart fixerat trodde hon.. hjärtslagen var bra och han verkar må toppen =).. tur det! efteråt gick jag direkt till sjukgymnasten och fick akupunktur.. börjar bli ganska plågsamt nu så blir bara en gång till nästa vecka o sen får de räcka! när jag var färdig där så åkte jag till Peo och vi käkade dagens på en resturang ute på backaplan.. därefter hade han tid över så vi gick i bebisaffärer o kollade. Köpte lite kläder o sen var han tvungen att gå o jag fortsatte med shoppingen =)..det blev 3 bodys, 2 byxor, två mössor, vantar, skor och 2 pyjamas... kul var det!! =).. man får verkligen inte vara ifred när man är höggravid.. alla pratar med en när man e inne i en affär! expediterna o kunder. Kan inte förstå att man vågar sig ut när det är så lite kvar.. hmm.. vad ska man göra då? =)... alla ska ge tips och komma ihåg hur de själva gjorde.. man får nollställa sig och tänka det som att de bara vill väl så klarar man det bra =)... kan ju vara lite jobbigt annars! endel önskar bara en lycka till och frågar lite om vad det blir o så.. o det är ju trevligt =).. jaja iaf.. jysk öppade på backaplan igår o hade massa erbjudanden, men jag orkade bara inte gå in där när jag shoppat färdigt till bebis..jag åkte hem vid 2 och vilade istället.. gött det me =)..gjorde inte så mycket på kvällen. 

idag gick jag inte upp förrän 12..kunde inte sova inatt så fick bli imorse istället =).. huvudsaken det blir nån gång antar jag.. har suttit vid datorn hela dagen.. inte gjort mycket alls. nu kommer snart peo hem o vi ska göra mat o fredagsmysa. härligt! Min kusin Kalle fyller 16 idag, men tyvärr kan man ju inte åka ner på alla kalas =(... de ska ha smörgåstårta som e så gott!!! jaja Grattis till han iaf! o trevlig helg till alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback