"Må bra"..vad betyder det?

Inte för att jag trodde man skulle må prima kanske, nu såhär i slutet på graviditeten. Men jag trodde kanske inte heller det skulle vara så här jäkla illa. Sååå.. idag kunde jag klart sova lika mycket som vanligt på natten. Jag satt klarvaken och läste o pysslade från halv 3 (hade då sovit från ca1) tills på morgonen när peo skulle gå upp.. lite vid datorn osså, men den hängde sig hela tiden så blev bara förbannad. man kan ju inte störa peo heller för han ska upp o jobba, så går ju typ inte att städa o sånt. Iaf så la jag mig ute vid tvn o tittade när han gick. Mådde illa som typ jag gjort hela början av graviditeten ju..tänkte, va fasen e detta? kanske hugrig o trött?. Jag åt lite frukost och äntligen vid 9 så kunde jag somna efter tagit en alvedon osså. Vaknar inte förrän vid 1 när mamma ringer. Frågar om jag orkar med på stan när hon slutat. visst säger jag. Går upp och gör disken o lite annat skoj.  Somnar en stund till.. Vaknar och spyr som en galning!!!! jiiiiiiiiiiippppppiiiiii!!!!! I love beeing pregnant! står i duschen en stund, hinner precis ur och torka mig innan det e dags för nästa rond i toastolen. Jaja.. efter att ha fått upp allt vad som fanns i magsäcken ungefär, så somnar jag helt utmattad. Vaknade nästan nyss och ska nu göra mig klar för en kväll på stan.. här kan man inte sitta o tjura, vad tjänar det till? mamma ska bjuda på restaurang.. får se om det blir en trevlig upplevelse =)..haha.. man får väl skämta om sin missär!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback