Galen älg?... nej, bara Peo

Satt vaken hela natten igen. Men hade galet roligt för Peo sov inte så hårt och drömde mardrömmar, stackare! inte så synd för mig dock för detta innebar väldigt udda ljud o rörelser från hans sida. Satt o tittade på en film vid tre och plötsligt skriker Peo rakt ut. typ som att han tog i ända från tårna..som en galen älg eller nåt lät det... för er som känner honom så vet ni att hans skrik egentligen låter som en liten flicka som slagit sig på tårna.. men detta var verkligen det mörkaste man kan tänka sig.. o han skrålade.. jag höll på att få hjärtstopp och undrade vad det var frågan om... då vänder han sig och tittar på mig.. sen börjar han fnissa. vad är det? frågade jag igen.. och han sa efter många om o men att han drömt en mardröm. tydligen hade någon stått i vår ytterdörr och han ville skrämma dem.. men han hade drömt att han även inte fick fram nåt skrik så antagligen därför det blev så skumt ljud! haha.. ojoj, jag skrattade så tårarna rann! ni skulle hört detta ljud alltså!! satt lite vid datorn och nästa gång jag kommer ut.. då ligger han som ett ljus, med benen helt raka och på rygg.. med knutna händer på bröstet.. o jag tänkte att han fått fnatt!! han brukar ligga med ben och armar åt alla håll o ta upp all plats som går!!...var tvungen att fota honom och sedan frågade jag vad han höll på med nu.. han vaknade till igen och tittade på sig själv.. började självklart garva åt sig själv igen! Asså vilken natt! hände fler småsaker som roade mig, men dessa var klart i topp! =)..

idag har jag verkligen inte gjort ett skit.. om man inte räknar att jag gick upp vid ett och gjorde lite nudlar o har pratat i telefon med Lina, mamma och Peo. resten e tv och data för hela slanten.. eller tja, kanske max 20 minuter framför datan faktiskt.. jag som brukar vara fast här hur länge som helst. 1 dag kvar till BF!!! o det känns inte ett dugg närmre den dag man får bebis. tror inte ens lite på att han skulle vilja komma imorrn. Idag har jag inte haft en enda sammandragning på hela dagen. o låt gå för det... ska det inte vara dags så kan det lika gärna vara smärtfritt!! nu ska jag vänta på att Peo kommer hem från bandyn och sen ska vi äta och titta på fotboll. japp! kvällen kommer även den spenderas framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback