En dag till

så sitter man då återigen här. Inte en minuts sömn denna natt. Suttit här framför datorn i omgångar för det finns ju inte så mycket annat att underhålla sig med. Har varit o spytt ett antal ggr med för att foglossningen gjort så ont. Men inga sammandragningar nu heller. Ingen bebbe på Bf+5 heller. Ska till barnmorskan om ca 2,5 timmar o ska då fråga om man inte kan få lite hjälp med att sova iaf. Detta börjar bli ganska ohållbart! Är så trött så vet inte vad som är bak eller fram, upp eller ner.... man blir knäpp! o ÄNDÅ går det INTE att sova.. jaja.. får väl hem o städa efter varit hos BM för det börjar bli ganska skitigt igen. har inte orkat diska o dammsuga på nårra dar nu. Helt slut!! hur man ska orka en förlossning är en gåta.

Sååå.. lite uppdatering då da. Var o åt lunch med Peo idag för att ha lite att göra igen. Blev Mc Donald´s idag. Sen åkte jag hem och diskade massa disk och plockade upp lite o dammsög. Tog nog inte mycket mer än en timme, men en redan sjukligt trött jag skulle minsann inte ha någon gnutta energi kvar inför vilförsöket. Satt en stund vid datorn och sedan tog jag två alvedon (har inte trott man kunnat göra det, men fick reda på att de inte skulle vara farligt för bebben) och SOMNADE av total utmattning.. ahhh vilken fröjd! sov från ca 5 till nu kl 21.30.. hela kroppen helt slut och sitter här, fortfarande trött.. det känns helt overkligt.. sulle man verkligen få sova så länge =).. vaknade dock ett par ggr av att jag ville vända mig men det inte gick.. kallade på peo som fick halvt lyfta hela mig mest jag krängde från ena sidan till andra och kved av smärtan som en liten ynkling.. men kunde somna om igen iaf! nu ska jag mysa hos peo innan vi går o lägger oss.. håll tummarna för mig att jag får lite sömn inatt osså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback