Brrrr

Tittade ut imorse och såg att det var frost överallt. Ser jättemysigt ut med stark klar blå färg på himmeln. Men hy vad kallt det måste vara! stackars alla som måste ut nu och åka till jobb o skola.. sånna här dagar kan jag tycka det är rätt skönt att få krypa upp under en filt, dricka ett glas varm choklad och äta en rostad macka =) och veta att man verkligen inte behöver gå någonstans alls om man inte vill. Har dock planerat in ett besök till stan för att hitta en bok av nåt slag och så köpa lite mat.

Förresten kom jag på: Igår när vi varit hos Barnmorskan så gick vi inom nordstan mest vi väntade på varsin buss.. då var det nån slags tävling för bagare precis vid åhlens.nybakade bröd i alla dess former, piratskepp och stora skulpturer var där osså. Ni kan ju bara tänka er hur där luktade!!! bagare från hela världen och säkert över 200 brödsorter.. jag o Peo ville gärna gå fram o smyga iväg lite till oss själva haha! tänkte att de säkert inte kommer sakna det =).. men nää.. det fick räcka med att titta,snäll som man är ..

nää nu ska jag allt vila en stund till under mitt stora gosiga duntäcke.. blev inget klagoinlägg idag för jag har sovit, först igårkväll och sen sov jag även 4 timmar inatt.. så inget nervvrak idag inte.. visst är jag sur för att lillen inte vill titta ut än, nu BF+6... men vad ska man göra åt det?

Kommentarer
Sandrah säger:

Ja usch, jag var en av dem som gav mig ut för att ta mig till jobbet.. -brr- Fick till och med skrapa rutorna på bilen.. usch!!

2007-10-24 | 15:41:00
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se
Carro säger:

Uppdaterad blogg nu då!

2007-10-24 | 17:55:56
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback