Utmanad

Utmanad av Carro att lista 10 saker jag aldrig kommer ge en chans.

Skriver inte i ordning för jag kan inte ranka det. =)


1. Simpsons, hot rods, futurama (m fl.) alltså det finns ju gränser för vad man kan tänka sig titta på o dessa ligger så långt nedanför den gränsen att det inte är värt att disskutera!


2. Bert Karlsson egenkär, uppblåst och helt tom i bollen 


3.
Tv-licens kom igen! hur irriterande är det inte?

4. Secondhand kläder.  okej om man får något av nån man känner, men att gå o hitta en blus från 80-talet på myrorna..NEJ tack, inget för mig!


5.
Afganhundar. ojojoj vad fula dom är


6.
Klassisk svensk film, finns det nåt tråkigare?


7.
skaldjur, ärtsoppa, bruna bönor, blodkorv (mat som är rent vidrigt...går bara inte att äta)


8.
Dansband. det är väl helt galet att det kan finnas sån musik!


9.
Bush. är det någon som tycker han e smart eller bra på nåt sätt? NÅGON? nej tänkte väl det

10.
kommunbeställda hus. det är helt enkelt inte lönt att lägga ner sin tid på. Budgeten är viktigare än utseendet och komforten.


ojoj vad svår denna var! men, men såhär fick det bli. Kanske lite mer vad jag aldrig kommer gilla än vad man inte kommer ge en chans.. men kan ju ses som sak samma sak hoppas jag. så tolkade jag det iaf  =)..  utmanar Sandrah nu då


Kommentarer
Carro säger:

Ah galet bra saker! Varför tänkte jag inte på dessa?? =) Hehe, jag kan inte mer än instämma! Kram

2007-11-20 | 14:37:52
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback