Nu är skolan slut

I torsdags fick jag kritik på mitt projekt.. det gick väldigt bra tycker jag. Skitbra kritiker 2 av de 4 iaf.. och fick bra respons på förslaget... så skönt att det är över!
Igår var sista dagen. Jag käkade kårlunch med vännerna för sista gången antagligen på väldigt länge iaf. Sen var det sammanfattning av kursen och lite mingel. Därefter sa sa jag hejdå till så många jag kunde... många kommer man kanske inte se igen. Tråkigt som tusan är det ju. Så få som kommer från stan och många väljer nu att flytta till andra ställen för att läsa vidare eller ta sabbatsår. hoppas dock jag kan träffa de flesta igen.. =) .o sjävklart mitt goa gäng även om ena nu åker till Taiwan o en till Australien. har jag ju två goa tjejer kvar i Götet iaf =).. .Iaf så hade Emelie bilen med sig så hon skjutsade hem mig med alla saker så jag slapp släpa dem.
 
Städade lite och började med maten. Ola kom vid 7 och vi käkade bakad potatis. Sen var det nostalgiafton med alla gamla mariospel .. skitkul! Klippte Ola men apparaten dog mitt i så kunde inte göra färdigt.. hoppas han fick de snyggt sen =)...de festade på lite dåligt tycker jag dock =) haha.. Han gick vid halv ett och då satte jag mig vid datorn en stund o fixade. Peo somnade på ca 3 minuter..

Nu har jag lov.. känns tomt att inte ha nåt att göra på tre veckor.. men ska nog bli riktigt gött..bästa vännen kommer ju upp till mig 12e till 17e .. fy fasen va skoj de ska bli! Idag vett i tusan vad som ska göras.. funderar på att kolla ut vagn. behövs ju beställas 8 veckor innan man vill ha den och sen vill man ju att den ska ha kommit ifall ifall bebisen känner för att titta ut tidigare.. man vet ju aldrig... o det tar ju säkert ett par veckor att bestämma sig nu osså.. vi har redan sett ut en underbar vagn från brio, men den e lite väl tung och dessutom dyr. Kollat mycket på urban jungle me.. men den e kanske alldeles för liten

På måndag blir det fotboll - fy fan va jag längtat .. det var så längesen jag gick på match. Hoppas vädret håller uppe bara så man inte får sitta i ösregn.. Firar 7 år tesammans på måndag så firar med att gå på Ullevi =).. förlovade i 3 år redan.. hihi... gått snabbt.

Kommentarer
Sandrah säger:

Duktig du är =)

2007-05-29 | 21:21:09
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback