Fredag och en hopplös handledning

Idag vaknade jag runt 9. satte mig vid datorn och satte igång med karta igen. Sen skrev Anna att hon ville käka lunch på kåren så jag packar sista grejorna för skåneresan i eftermiddag och satte iväg till skolan. Vi käkade mumsig vegetarisk buffee som vanligt. Underbart nybakat bröd har de alltid oxå.. 35 kr för en middag är helt överkomligt tycker jag =). iaf så messar Åsa mig och säger att hon inte vill gå på sin handledning som hon har efter Anna. Så jaja den tiden kan jag sno tänkte jag.  jag o Anna knallar iväg och letar efter nån It service för vi har glömt vårt lösenord till att fylla på skrivarkonton. Hittar efter mycket letande ute i ösregnet, det var på tiden! =).. sen sätter vi oss vid datorerna en stund och väntar på handledning. Har haft denna tjej två ggr innan och anna som inte träffat henne innan trodde inte hon var så som jag beskrivit henne, INTE bra. Och visst gav hon mycket bättre kritik idag, men som vanligt säger inget som är bra eller som man kan jobba vidare på. Hon är så pessimistisk och har jätte taskig attityd. Usch.. vi bara pustar ut när vi kommer ur salen. Nu känns det som man har tusen saker mer att göra än innan handledningen. Men jaaja.. jag stack hem direkt efter och fixade till det sista inför färden. Nu är jag precis på väg ut genom dörren för att ta tåget till Hässleholm så det är därför det är lite flummigt skrivit. I helgen blir det kalas och massa annat. Skååååne nästa!

Kommentarer
Carro säger:

Ha det bra i kära skåne!

2007-05-11 | 16:27:54
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback