Tisdag

Idag var jag uppe vid 8.. brukar inte gå upp så tidigt längre eftersom jag inte kan sova på nätterna.. lätt att man vilar en stund på förmiddagen oxå då ju =)... iaf så var jag hos sjukgymnast o fick ackupunktur idag.. äntligen är hon tillbaka från semestern.. har inte varit där på nästan 2 månader tror jag.. isch.. förbaskat vad ont man har.. så var verkligen skönt att få komma igång igen.. blir på torsdag oxå.. därefter åkte jag iaf ut till Peo o käkade lunch tillsammans med honom! trevligt.satt ute eftersom här är så fint väder idag =) nu har jag nästan precis kommit hem o ska nog ta mig en liten tupplur på terassen. sen blir det nog lite mer sortering av lådor som gäller...
tänkte göra middag tills peo kommer hem, men har inga idéer...får se om det pluppar upp någon under eftermiddagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback